Actueel

Deze pagina is gekoppeld aan ons instragramaccount. Hier delen we de verhalen en talenten van onze leerlingen en teamleden en ziet u wat er allemaal speelt in de school.

Image
Wij wensen iedereen een hele fijne vakantie. Geniet van een fantastische zomer! Na morgen gaan wij ook in de vakantiemodus. Wij zien iedereen graag weer op maandag 2 september om 8:45 uur.

💜 Team Dr. E. Boekmanschool 💜
Image
De op- en uitblaasdag georganiseerd door onze OR was wederom een groot succes. Heerlijk om zo de vakantie te starten.

#alleslos
Image
De rode loper ging deze week uit in de kleuterbouw. Onze oudste kleuters gaan na de zomervakantie naar groep 3. En dat mag best even gevierd worden!

Als echt sterren liepen de leerlingen over de rode loper de klas uit terwijl zij werden uitgezwaaid door de jongste kleuters, ouders en hun juffen. Feest🥳!
Image
Wat een fanfastische avond!

De leerlingen uit groep 8 voerden gisterenavond hun afscheidsmusical op in @creaamsterdam voor alle ouders/verzorgers, familie, het schoolteam en alle andere genodigden. De zaal zat bomvol. De leerlingen deden het fantastisch! De musical was zelfgeschreven door Emma en het was een feest van herkenning voor zowel de ouders/verzorgers als het schoolteam.

Vervolgens werden de leerlingen o.a. warm toegesproken door hun leerkrachten die een hartverwarmende speech hadden geschreven voor hen.Het was een avond met een lach en een traan!

Wij wensen deze bijzondere en fijne lichting groepachters een hele mooie nieuwe stap in het voortgezetonderwijs en natuurlijk eerst een leuke zomervakantie!

De ouders/verzorgers die de Dr E. Boekmanschool gaan verlaten danken wij voor hun vertrouwen en de wijze waarop zij zich hebben ingezet voor de school. "Samen maken we school" en hebben we ervoor gezorgd dat de leerlingen een mooie basisschooltijd hebben gehad.

Emma, Kevin en Sven hebben het afgelopen schooljaar intensief gewerkt met de leerlingen en we bedanken hen en natuurlijk ook de rest van het team dan ook voor hun inzet voor en betrokkenheid bij deze leerlingen.

#eindmusicalgroep8❤️
Image
Afgelopen vrijdag namen wij afscheid van Riet. Zij gaat na ruim 24 dienstjaren bij de Dr. E. Boekmanschool met pensioen.

Riet gaf jarenlang les aan de kleuterbouw en verzorgde de afgelopen twee jaar de beeldende vorming lessen op onze school. Ook gaf zij groenlessen aan de leerlingen op het schoolplein.

Wij wensen haar een hele fijne pensioentijd en bedanken haar voor haar inzet voor onze school!
Image
Groep 3 sloot deze week het thema circus af.

Met @joriewieriks van Juf op straat bezochten zij onlangs @theatercarre waar zij leerden over de paarden van Oscar Carré. Vervolgens maakten zij hun eigen paardjes in de klas. Vanmorgen was er een presentatie voor de ouders/verzorgers. Zij kregen te horen wat de leerlingen geleerd hadden en de leerlingen lieten hun zelfgemaakte paardjes zien.

#themaafsluiting
Image
De kleuters hebben zin in de zomervakantie!

#☀️
Image
Vrijheidsvogels, gemaakt door leerlingen uit groep 6, 7 en 8.

#ketikoti2024
Klaar-overs (VOP'ers) gezocht!

Sluit u zich aan bij de helden in oranje jassen die ervoor zorgen dat onze leerlingen veilig kunnen oversteken bij het zebrapad voor onze school?

Bekijk de oproep op Parro voor meer informatie.

International parents are very welcome. You don't need to speak Dutch in order to help.